loading...
بهترین سایت تفریحی | LoVeRs
ADMIN بازدید : 289 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

یکی از شکایت‌های اصلی برخی از بانوان به متخصص پوست و مو؛ خارش و سوزش ناحیه تناسلی است که برخی آن را به عدم رعایت بهداشت و پوشیدن لباس‌های تنگ نسبت می‌دهند.
دکتر شیزرپور، متخصص پوست و مو، شما را در این باره راهنمایی می‌کنند

ADMIN بازدید : 240 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

ایدز بیماری است که توسط ویروسی به نام اچ.آی.وی منتقل می‌شود. این ویروس به‌تدریج قدرت دفاعی بدن را ضعیف می‌کند، طوری‌که فرد به انواع عفونت‌ها و سرطان‌ها مبتلا شده و در نهایت به مرگ او منجر می‌شود. از زمانی که فرد به ویروس ایدز مبتلا می‌شود تا آغاز بیماری ایدز ممکن است بیش از 10 سال طول بکشد. در این مدت فرد در ظاهر سالم است و می‌تواند به کار و فعالیت خود ادامه بدهد اما احتمال انتقال ویروس به دیگران وجود دارد.

ADMIN بازدید : 222 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

هیچ دردی را نمی توانید با آن قیاس کنید؛ وقتی می گیرد، تمرکز، آرامش و حواس تان را فلج می کند و رمق انجام هیچ کاری را برای تان باقی نمی گذارد. دندان درد؛ همان دردی که بعید است بارها و بارها گریبان شما را نگرفته باشد و یک روز آرام را برای تان سیاه نکرده باشد.

ADMIN بازدید : 320 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

بعضی از غذاها باعث می شوند که خانم ها در مورد پریود خود کرامپ های دردناک، نفخ و بدخلقی بیشتری را تحمل کنند. با آنکه هیچ درمان جادویی برای دردهای قبل از قاعدگی (PMS) وجود ندارد، ولی اگر خانم ها در مدتی که پریود هستند از این غذاها دوری کنند، این مدت را آسانتر سپری می کنند و احساس بهتری خواهند داشت.

ADMIN بازدید : 289 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

برخي از متخصصان و مسئولان، از نزديك شدن سونامي سرطان مي‌گويند و برخي ديگر معتقدند گرچه آمار ابتلا به سرطان بالا رفته است اما نمي‌توانيم در مورد آمدن اين سونامي ادعايي داشته باشیم. با اين وجود آمارهايي كه دكتر عليدوستي در افتتاحيه نهمين كنگره كلينيكال آنكولوژي اعلام كرده است، حاكي از آن است كه فاجعه در چند قدمي ماست و هر روز كه مي‌گذرد، نزديك‌تر مي‌آيد.

ADMIN بازدید : 239 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

انواع مختلف سرطان خون (Blood Cancers) بر تولید و عملکرد سلول های خونی تاثیر می گذارد. بیشتر این سرطان های خونی در مغز استخوان شروع به رشد می کنند. سلول های بنیادی درون مغز استخوان می توانند به سه نوع سلول خونی شامل سلول های قرمز خون، سلول های سفید خون و یا پلاکت ها تبدیل می شوند. در اکثر موارد سرطان خون فرآیند تولید سلول های خون توسط سرطان خون بهم ریخته و باعث می شود، مغز استخوان شروع به تولید کنترل نشده و غیرطبیعی بعضی از انواع سلول های خونی کند. این سلول های غیرطبیعی (سلول های سرطانی) باعث اختلال در عملکرد و توانایی خون شامل مبارزه با عفونت ها و یا خونریزی های شدید می گردد.

ADMIN بازدید : 266 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

اندومتریوز چیست؟
با توجه به ابتلای طیف وسیعی از دختران جوان به این بیماری به نظر می رسد شیوع اندومتریوز در ایران، نسبت به جوامع غربی بالاتر و سن ابتلا به آن نیز پایین تر باشد.
اندومتریوز با شیوع تقریبا 176 میلیون زن مبتلا در جهان و بار مالی حدود 110 میلیار دلار در سال، یکی از شایع ترین و پرهزینه ترین بیماری های زنان است. شیوع تقریبی اندومتریوز در بین زنان در سنین باروری حدود 5 تا 20 درصد و در زنان نابارور 30 تا 50 درصد برآورد شده است.

ADMIN بازدید : 228 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

دندانپزشک کودک و نوجوان از پوسیدگی دندان به عنوان شایع ترین بیماری مزمن دوران کودکی خبر داد و گفت: این بیماری به صورت خود به خود یا با مصرف یک دوره آنتی بیوتیک درمان نخواهد شد.

 

دکتر مهراشتیاق  اظهار داشت: پوسیدگی دندان یک بیماری عفونی و واگیر دار بوده که از دندانی به دندان دیگر و از شخصی به شخصی دیگر نیز قابل انتقال است.

ADMIN بازدید : 206 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

نتایج پژوهشی تازه نشان می‌دهد که سر خم کردن و نگاه کردن به پایین برای کار کردن با تلفن همراه معادل وزنه‌ای 27 کیلوگرمی روی گردن شما نیرو وارد می‌کند. این نیرو مشابه این است که یک مورچه‌خوار غول‌پیکر یا چهار توپ بزرگ بولینگ از گردنتان آویزان شده باشد؛ تازه شما چندین بار در روز دارید این کار را انجام می‌دهید.

ADMIN بازدید : 240 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

دو عضو کوچک لوبیایی‌شکل در دو طرف ستون مهره‌ها و کمی پایین‌تر از قفسه سینه قرار دارند که جزو اعضای حیاتی بدن هستند که وظایف متعددی بر عهده دارند از جمله دفع مواد زائد و مایعات اضافی از بدن، تصفیه خون، تنظیم فشار خون و...

ADMIN بازدید : 253 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

آیا می‌دانستید در حال حاضر ۳۳ میلیون نفر در سراسر جهان مبتلا به HIV هستند؟
حدود ۳۰ سال است که HIV (ویروس نقص ایمنی انسانی) و ایدز (سندرم نقص ایمنی اکتسابی) در هاله‌ای از باورهای نادرست و سوءتفاهمات قرار گرفته است. در برخی موارد، این تفکرات نادرست موجب بروز رفتارهایی شده که منجر به ابتلای افراد بیشتری به این بیماری گشته است. با اینکه هنوز سوالات بیشماری درمورد این بیماری بدون پاسخ مانده‌اند، اما محققان اطلاعات بسیار زیادی درمورد آن کسب کرده‌اند. در زیر به ۱۰ مورد از نادرست‌ترین باورها درمورد بیماری ایدز و ویروس HIV اشاره می‌کنیم.

ADMIN بازدید : 227 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

الکل ماده‌ای است که وضعیت جسمی و ذهنی را تغییر داده، می تواند موجب از دست رفتن کنترل بر رفتار شود و در درازمدت، مشکلات اجتماعی، جسمی و روانی به وجود آورد.

 

مصرف الکل موجب مشکلات وخیمی برای سلامت شخص می شود. الکل پس از نوشیدن، از طریق معده و روده کوچک جذب خون می‌شود و ۳۵ تا ۴۵ دقیقه بعد به حداکثر میزان غلظتش در خون می‌رسد. میزان غلظت به عواملی چون وزن شخص و نیز این که آیا شخص الکل با غذا خورده یا با معده خالی، بستگی دارد. اگر الکل را با غذا خورده باشید، بدن آن را کندتر جذب خواهد کرد.

ADMIN بازدید : 236 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (1)

یکی از مواد اعتیادآوری که این روزها درباره‌اش صحبت می‌شود، شیشه است. شیشه یک ماده محرک و از خانواده آمفتامین‌هاست که متاسفانه مصرف آن بین برخی جوانان مشاهده می‌شود.
ناآگاهی از پدیده اعتیاد و ماهیت دقیق این بیماری باعث باورهای اشتباه می شود. این باور که مصرف تفریحی مواد اعتیادآور نیست، یکی از آنهاست. بسیاری از افرادی که دچار اعتیاد شده اند، با همین فکر شروع کرده اند که مصرف گاه و بیگاه و تفریحی مواد، اعتیادآور نیست.

ADMIN بازدید : 422 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

در افتادگی رحم یک ارگان داخل لگنی مثل رحم و یا مثانه از جای طبیعی خود در لگن نزول یا پرولاپس کرده و به دیواره واژن فشار می آورد .افتادگی رحم زمانی رخ می دهد که عضلات نگاهدارنده ارگانهای لگنی بر اثر عوامل مختلفی نظیر سن بالا ، حاملگی و یا جراحی تضعیف شده باشند. بیشتر خانمها درجاتی از افتادگی رحم را دارند که این حالت می تواند برایشان ناراحت کنند ه و یا حتی درد ناک باشد ، اما در اغلب موارد مشکل طبی عمده ای محسوب نمی شود و براحتی با عمل جراحی قابل درمان است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 1,478
  • بازدید کلی : 211,755
  • کدهای اختصاصی