loading...
بهترین سایت تفریحی | LoVeRs
ADMIN بازدید : 326 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

رفلکس اسید(سوزش سر دل) میان زنان باردار، آزاد دهنده است. این سوزش که از پایین سینه تا پایین گلو است به دلیل افزایش هورمون پروژسترون در دوران بارداری است.

ADMIN بازدید : 225 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

طبیعتا در ابتدای آشنایی، جذابیت ظاهری خانم ها چشم آقایان را می گیرد. اما بعد از گذشت مدتی، مرد ـ بخصوص اگر بخواهد جدی تر به شما فکر کند ـ به ویژگی های درونی شما توجه می کند. در این مرحله، جذابیت واقعی چیزی فراتر از یک چهره جذاب است. او ناخودآگاه به دنبال زیبایی های درونی شما می گردد و در نهایت عاشق و شیفته شما می شود.

ADMIN بازدید : 235 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

یکی از اعضای مهم بدن که نقش بسزایی در سلامتی و شادابی انسان دارد پاها می باشد، این عضو تاثیر بسیار مهمی در خنک شدن و گرم شدن بدن بهمراه دارد، به نحوی که در گرمای تابستان قرار دادن پاها در یک تشت آب سرد یا در چشمه ی آب یا حتی حوض باعث کاسته شدن از دمای بدن می شود یا بر عکس آن اگر در سرمای زمستان  شلوار و گرم کن و لباسهای گرم بر تن کنید اما با پاهای بدون جوراب و کفش لحظاتی بر روی زمین سرد راه بروید احساس سرما خواهید کرد.

ADMIN بازدید : 269 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

بخشی از خوشبختی در زندگی زناشویی با ابراز علاقه پدید می آید؛ پدید می آید زیرا از قبل وجود ندارد و باید ساخته و پرداخته شود. ساختن و پرداختن آن هم به روشهایی بستگی دارد كه یكی از آنها آشنایی با شیوه بروز دادن علاقه است.

ADMIN بازدید : 261 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

آسیب شناسان اجتماعی در بررسی‌هایی که در این مورد صورت داده‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که ازدواج در شرایط آشنایی در سایت‌های همسریابی اینترنتی حتی اگر با نظارت نهادهای واقعی هم صورت بگیرد چون براساس آگاهی نیست موفق نخواهد بود. از سوی دیگر این مسأله می‌تواند به سوء‌استفاده‌های عاطفی از یک قشر خاص منجر شود.

ADMIN بازدید : 312 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

همان قدر که ازدواج با مردان کوچک‌تر رواج یافته، ازدواج با مردانی که خیلی بزرگ‌تر هستند هم شایع است. اگر سن و سال خواستگارتان خیلی بزرگتر از شماست، در چنین شرایطی به عنوان کسی که مورد خواستگاری قرار گرفته، باید سه سوال اساسی را از خودتان بپرسید و پس از بررسی منطقی و جواب عاقلانه و آینده‌نگرانه به آن، بله یا نه بگویید.

ADMIN بازدید : 223 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

احتمالا شما در رابطه یا رابطه هایتان بارها از خود سوال کرده اید که چطور متوجه شویم که عشق در این رابطه حقیقی است؟یا این مساله ذهنتان را مشغول کرده است که شاید این احساس یک احساس شوق زودگذر است.حال با ماهمراه شوید تا با خصوصیات عشق حقیقی و رابطه عاشقانه واقعی آشنا شوید:

ADMIN بازدید : 228 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

دلائلی که تا یک قرن پیش متأهلان را وادار می‌ساخت تا به زندگی زناشویی خویش ادامه دهند دیگر قادر به حفظ پیوندهای زناشویی نیست. زوج‌های جدید به دنبال رابطه‌ی زناشویی هستند که ماندگار بودن ازدواج، به حذفِ دوست داشتن منجر نگردد.

ADMIN بازدید : 218 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

در این مطلب دکتر فرهمند در رابطه با علت رابطه جنسی دردناک توضیحاتی میدهد. عشق بازی یکی از لذت بخش ترین فعالیت های انسانی است. آنگاه که هم رایی و همراهی باشد، دو تنی که در هم می آویزند و در هم می پیچند، با ناز و نوازش، با بوس و کنار می آغازند. به تماس پوست ها و تن ها می رسند و آنگاه با فریادی ، اوج لذت و کامیابی خود را انگار به جهان اعلام می کنند. این بهترین حالت رابطه ی جنسی است.

ADMIN بازدید : 227 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (1)

مراقبت بعد از زایمان و نکات مهم مراقبتهای بعد از زایمان:بسیاری از خانم ها پس از زایمان به فکر سلامتی بدن خود نیستند؛ در حالی که مراقبت و مواظبت های پس از زایمان برای هر خانمی به مراتب بیشتر از مراقبت های قبل از زایمان است

ADMIN بازدید : 222 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

از آنجا که در کشور ما بسیاری از افراد در مباحث مرتبط با امور جنسی شرم و حیای زیادی از خود نشان می‌دهند، بسیاری از ازدواج‌ها به همین دلیل با ناآگاهی طرفین همراه است و در نتیجه پس از گذشت مدتی از زناشویی ممکن است مشکلات زیادی برای زوجین در روابط حسی آن‌ها پیش آید.

ADMIN بازدید : 285 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

آشنایی تا زمانی که به ازدواج نرسد نمی تواند واقعیت یک رابطه را عیان کند. با این حال، درس گرفتن از تجربه های دیگران می تواند کمک کند تا رابطه بهتری را بسازید. این نکته ها را بخوانید و سعی کنید نامزدی کم تنش و خوشایندی برای خود و همسرتان بسازید.

ADMIN بازدید : 205 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

اگر در آستانه ازدواج باشید ممکن است هر کسی از راه برسد برایتان توصیه هایی داشته باشد. شنیدن این توصیه ها قطعا می تواند کمک کننده باشد اما شاید توصیه هایی هم باشد که کمتر کسی به شما بکند. این توصیه ها را بخوانید و در انتخاب، ارتباط و زندگی مشترک تان به کار ببندید.

ADMIN بازدید : 257 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

برای یک زن هیچ چیز دل سرد کننده تر وآزارکننده تر از این نیست که احساس کند..احساسات و افکارش را با مردی مطرح کرده که عملا به حرف هایش گوش نکند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 156
  • بازدید سال : 1,500
  • بازدید کلی : 211,777
  • کدهای اختصاصی