loading...
بهترین سایت تفریحی | LoVeRs
ADMIN بازدید : 386 پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (1)

فکر میکنم یادتان هست که وقتی اولین فلش دیسکتان را خریداری میکردید چقدر به شما تاکید میکردند که برای سالم ماندن فلشتان بهتر است از Safely Remove استفاده نمایید. سیستم عامل های گذشته این امکان را برای عدم خرابی فلش دیسک ها و از بین رفتن اطلاعات موجود در آن دارا بودند. اما زمان زیادی از آن دوران گذشته است و سیستم عامل ها نیز با گذر زمان پیشرفت های زیادی کرده اند و گزینه Safely Remove بیشتر جنبه فرمالیته پیدا کرده است.

ADMIN بازدید : 343 پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (0)

یکی از امکانات بسیار خوب سرویس جیمیل، افزودن خودکار مخاطبان جدید به فهرست مخاطبان (Contacts) این سرویس است. به‌ این ترتیب شما به اضافه کردن دستی مخاطبان به فهرست نیازی ندارید و اطلاعات مختلفی ازجمله نام و نام‌خانوادگی، شماره تلفن، نشانی ایمیل و نشانی منزل را نیز براحتی می‌توانید مدیریت کنید.

ADMIN بازدید : 373 پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (0)

حتما شما هم بعد از اینکه مرورگر کرومتون به ورژن 38 آپدیت شده با این مشکل  مواجه شده اید و دلیل خاصی هم براش پیدا نکردید. اگر وب سایت یا انجمن ها رو توی مرورگر کروم نسخه 38 باز کنید متوجه می شوید که بعضی از فونتها (فارسی) رو یا نمایش نمیده یا بعضی از متن ها رو درهم برهم نشون میده. و هرکسی هم که اولین بار این مشکل رو می بینه این فکر به ذهنش می رسه که مشکل از این وب سایت یا انجمن هست. اما واقعیت موضوع این نیست، در نسخه 38 کروم یه مشکلی وجود داره که باعث ایجاد این مشکل شده  و اونم غیرفعال بودن Direct Write در کروم این نسخه هست. برای این که این مشکل را حل کنید یه راهکار ساده اما کاربردی به شما آموزش می دهیم که اگر روزی با این مشکل توی کروم های نسخه دیگه روبرو  شدید بتوانید از آن استفاده کنید.

ADMIN بازدید : 354 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

تعداد برنامه هایی که در سیستم های شخصی نصب میشوند رو به افزایش هستند برخی از این برنامه ها بعد از نصب یک آیتم در بخش right click ایجاد می کنند که گاهی ضروری نیست و در مواقعی که عجله داریم ما را دچار سردرگمی می کنند.

ADMIN بازدید : 323 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

حتماً تاکنون به خوبی متوجه شده‌اید که موتور جستجوی گوگل کارایی‌های بیشتری از جستجو و پیدا کردن اطلاعات و وب‌سایت‌ها دارد؛ قابلیت‌هایی که به رغم جنبه‌های سرگرم‌کننده آن‌ها به جای خود می‌توانند بسیار کاربردی نیز باشند. پس بگذارید شما را با پنج نمونه از این ترفند‌ها و قابلیت‌های جدید و سرگرم‌کننده آشنا سازیم.

ADMIN بازدید : 335 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

۱_ Other Devices
یکی از قدرتمند ترین قابلیت های کروم، توانایی همگام سازی خوب آن است و  نه تنها بوکمارک ها و گذرواژه ها را شامل می شود بلکه امکان سینک تب های باز را نیز داراست { از Setting => Advanced sync Settings می توانید این قابلیت را اضافه نمائید}.

ADMIN بازدید : 368 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

دلایل بسیاری وجود دارد که شما بخواهید مچ کسی را که به‌صورت غیر مجاز از شبکه‌ بی‌سیم (wireless network) شما استفاده می‌کند، بگیرید. ممکن است حس کنید سرعت اتصال به اینترنت و دانلود فایل‌ها کندتر از حالت طبیعی شده یا این‌که نخواهید در حالی که هزینه‌ای را برای اینترنت وایرلس پرداخت می‌کنید، کسی به رایگان از آن سوءاستفاده کند. البته این سوءاستفاده ممکن است پیامدهای غیر قابل جبران امنیتی نیز برای شما داشته باشد.

ADMIN بازدید : 307 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

بسیاری از اشخاص با مشکلات متعدد سلامتی روبه‌رو هستند که منجر به بروز کم‌خوابی، بدخوابی یا بیماری‌های مختلف می‌شود، اما اکنون گجت هوشمندی برای این اشخاص ساخته شده است.

ADMIN بازدید : 342 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

ستاره قطبی اکنون جایی حدود 1 درجه با قطب شمال سماوی یعنی نقطه ای که آسمان شمال در اطراف آن در حال چرخش است، فاصله دارد. اما ستاره قطبی همیشه آن جا قرار نداشته است.
محور چرخش زمین در جای خود لنگ می زند و جهت گیری های مختلفی پیدا می کند. این محور به طور معمول به سوی هیچ نقطه خاصی واقع نمی شود، اما در طول چند قرن گذشته رو به سوی ستاره قطبی بوده است. در واقع، این حرکت خاص محور زمین باعث شده تا ستاره قطبی به قطب شمال سماوی نزدیک تر شود و این جریان تا سال 2102 ادامه خواهد داشت و زمین به ندرت در چنین وضعیت مطلوبی نسبت به ستاره قطبی قرار گرفته است.

ADMIN بازدید : 299 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

ماه تنها قمر طبیعی سیارهء زمین و پنجمین قمر طبیعی بزرگ در منظومه خورشیدی در میان 173 ماه موجود در این منظومه است. قطر کره ماه یک‌چهارم کره زمین است و هیچ سیاره دیگری در منظومه خورشیدی، نسبت به اندازهء خود ماهی به این بزرگی ندارد. این قمر با خصوصیاتی که دارد بر روی زمین و به طبع انسان ها تاثیرات زیادی دارد.

ADMIN بازدید : 255 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

تاکنون هزاران گزارش درباره غرق کشتی‌ها، سقوط هواپیماها و ناپدید شدن سرنشینان آنها در اعماق آبهای اسرارآمیز مثلث برمودا در چند دهه گذشته به ثبت رسیده است، از آن همه کشتی‌های تجاری و مسافربری و قایق‌های اکتشافی یا ماهیگیری که در منطقه مثلث مرگ به کام آبهای خروشان دریا فرو رفته‌اند و از هواپیماهای مسافری یا نظامی دوران جنگ جهانی که در این نقطه سرنگون شده‌اند تاکنون با همه کاوش‌های دریایی اثری به‌دست نیامده است.

ADMIN بازدید : 368 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

فضا از کهکشانها ، منظومه‌ها ، ستارگان ، سیارات و بسیاری اجرام آسمانی دیگر انباشته شده است. عجایب و عظمت آنها به مراتب از تمامی دیگر پدیده‌های آفرینش بیشتر است. کهکشانها و ستارگان و بطور کلی پدیده‌های آسمانی انبوهی که عجیب و غریب می‌نماید وجود دارند، که پاره‌ای از آنها بوسیله دانشمندان شناسایی شده‌اند. مانند: کوتوله‌های سفید ، ستارگان نوترونی ، ستارگان هیپرونی ، کوازارها و دنباله دارها و سیاه چاله‌ها و ... .

ADMIN بازدید : 261 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

اثر زخم كه به صورت ناحیه ای روشن تر از پوست اطراف دیده می شود ساختاری است از ریشه های كلاژن كه بین دو لبه پوست بریده ، تنیده شده و مانند بخیه آنها را به هم متصل می كنند.

این رشته ها، به وسیله سلولهایی كه فیبروبلاست نامیده می شود و در زیراپیدرم قرار دارند، تولید می شوند. اپیدرم همان لایه سطحی پوست است كه به طور طبیعی شامل سلول های مرده است.

ADMIN بازدید : 230 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

گلف استریم (به انگلیسی: Gulf Stream)، یک جریان اقیانوسی گرم و قوی است که در اقیانوس اطلس جریان دارد و در حدود ۳۰°W, ۴۰°N، به دو بخش تقسیم می‌شود، بخش شمالی به شمال اروپا می‌رود و بخش جنوبی به غرب آفریقا.

ADMIN بازدید : 232 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

کورت گودل در ۲۸ آوریل ۱۹۰۶ در شهر برنو در بخش مرکزی کشور چکسلواکی سابق به دنیا آمد. او دومین فرزند از دو فرزند خانواده ای مهاجر و آلمانی بود که در صنایع نساجی شهر کار می کردند. کورت جوان در تمامی دوران تحصیل دبستان و دبیرستان خود حتی یک بار هم نمره ای غیر از عالی نگرفت، اما با این حال هنوز نشانه ای ویژه از نبوغ خارق العاده ی خود را بروز نداده بود.او کودکی بسیار پرسش گر بود، به طوری که دیگران او را آقای چرا می نامیدند. کورت در عین حال شخصیتی درون گرا داشت.

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 198
  • بازدید سال : 1,542
  • بازدید کلی : 211,819
  • کدهای اختصاصی